Egy titokzatos könyv
Milliárdos írók
Viola Henderson
Főoldal

 

Aguilera új albuma friss, szexi és érzéki

Hódító reklámkampány 

 

Christina Aguilera remek kampányhadjárattal vezeti be új albumát, amelynek címe "Bionic”. Az énekesnő az ügy érdekében mindent megmutat a GQ német magazin júniusi számában. A szexi fekete-fehér felvételeken kihívóan tárja bájait az olvasóközönség elé. Christina, a két éves Max Liron Bratman édesanyja, csak kesztyűt és egy pár hosszúszárú csizmát viselt a fotózáson. A GQ Magazin számos szép erotikus felvételt tesz közzé a szupersztárról.

 

 

 

 

 

 

 

 

A kampány azonban igen széleskörű, Aguilera a Latina magazin júniusi címlapján is szerepel. Zöld leopárd mintás ruhában pompázik, hátrafésült hajjal és igéző sötét szemekkel hódít.
Amikor Christina Aguilera leült a Latina magazin vezető szerkesztőjével, Angie Romeroval, akkor őszintén beszélt arról, hogy a korai siker megnehezítette életét, apja elhidegült tőle. Viszont szuper támogatóra talált a férjében, hiszen Jordan Bratman végül is új irányt szabott sorsának. Manapság egyértelmű, hogy az anyaságé a legfőbb prioritás a popsztár életében.
Az ötszörös Grammy-díjas Aguilera, új albumát friss, szexi és érzéki stílus jellemzi. Úgy tűnik Aguilera bízik abban, hogy a „Bionic” nem fog csalódást okozni. Izgatottan várja a rajongók visszajelzéseit. Az énekes már 2008. februárjában elkezdett dolgozni az új albumán, kényelmes Beverly Hills-i házi stúdiójában, és minden jel arra mutat, hogy új rekord eladási eredményre számíthat. Ehhez természetesen a szuperkampány is jelentősen hozzájárul.

 

 

 

 

 

             

Az üzleti élet moguljai
Érdekes információk
Szuperingatlanok madártávlatból
Kapcsolat
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
www.cadizmedia.hu © 2009. Minden jog fenntartva
Design:Sis@