FŐOLDAL Milliárdos írók Művészet
 
 

Mi kell a hírnévhez?

 

 

Már javában zajlik az újabb X Factor, de valahogy erőtlenebb, mint az eddigiek. Egyik fiatal énekes produkciója sem eléggé magával ragadó. A versenyzők dalolgatnak, sírnak, nevetnek, de többnyire inkább csak zokognak, és ez eléggé lehangoló. A csatornák pedig rendületlenül szervezik a tehetségkutató műsorokat, mert a betelefonálással alaposan megnövelhetik a bevételeiket. Mi több, egyre inkább úgy akarnak szórakoztatni, hogy közben emelt díjas betelefonálásra ösztönözik a nézőket. Valóságshow-k és tehetségkutattó műsorok garmadával. Rázúdítják kreatúráikat a világra. Figyelemre méltó sikert csak kevesen érnek el az igazán tehetségesek közül is. Akik némi üzleti érzékkel rendelkeznek, azok jelentősebb bevételre számíthatnak. Ám valódi művészek is elkallódnak, ha nincs megfelelő menedzsment mögöttük. A hajdani Megasztáros Tóth Gabi például fantasztikus tehetség, és csak reméljük, hogy sikerül minden álmát megvalósítania. Nálunk a menedzselésből ugyanis egyelőre még hiányzik a profizmus.

Gondoljunk csak a kanadai Justin Bieberre, aki még csak 17 esztendős, de máris világhírű és gazdag. Nyár óta népszerűsíti novemberben megjelenő, "Under The Mistletoe" című karácsonyi albumát. Dél-ameriakai turnéja ismét óriási sikert hozott számára. A világ leghíresebb tinédzser énekese két koncertet adott teltház előtt Buenos Airesban. Kilencvenezer rajongó vett részt az előadásokon. Teljes szívemből szeretlek Argentina! - kiáltotta boldogan a közönségnek. Ugyanúgy lelkesedett Chilében és Uruguayban is, ahol szintén nagyot kaszált.
Nálunk is rengeteg tehetséget fedeznek fel évről-évre.  A világsikerre azonban hiába várunk. Ehhez ugyanis pontosan ugyanaz szükséges, mint a háborúhoz, vagyis pénz, pénz, pénz. Ezt pedig csak profi menedzsment képes előteremteni. Megfelelő reklámhadjárattal és remek szervezői képességgel lehetne csak a tehetségeket nemzetközi elismeréshez segíteni. Egyelőre azonban inkább az a cél, a hogy a tévénézők szavazatai tetemes összegeket hozzanak a csatornák kasszájába.

 

 

 

 

 
   
   
 
 
www.cadizmedia.hu © 2010. Minden jog fenntartva
Design: C@diz